tirsdag 4. mai 2010

Huff!

I dag startet rivingen av badet. Det blir en omfattende operasjon: Her er mye råte og vannskader som hittil har vært skjult. Huset er bygget på en tid da man åpenbart syntes at sponplater er gode greier - også i våtrom.....

Håndverkerne er uten unntak både dyktige og hyggelige. Men mangler kanskje enkelte "antenner"? Da jeg kom hjem fra byen i dag var klosettet plassert midt på terrassen til almen beskuelse. Det står der fortsatt. Jeg har vurdert å gå ut og sette opp et skjermbrett rundt.  Er det bare meg som er prippen, tro?


Badekaret, derimot, ble plassert midt i stuen. Med en stor shampoflaske ved siden av.....


Jeg er sterkt fristet av å finne bøtter og ta meg et skikkelig bad - med utsikt!

Det er godt det finnes noe pent å se på også,- bare noen meter unna klosettskålen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar