søndag 8. januar 2012

Hmmmm

Siden det forrige blogginnlegget har det skjedd endringer i heimen: Tolouse har ikke tisset inne en eneste gang. Ikke nok med det: Nå kommer han og sier fra når han vil/må ut.......(To ganger i dag, tre i går).  Og han bruker kattedoen: Senest i formiddag tuslet han inn dit og gjorde fra seg. I kveld fikk jeg også lov til å klippe klørne hans aldeles uten motstand, og han har spist all maten sin inkludert mitt hjemmelagede ormemiddel: Burotekstrakt m. eddik og honning. En sterk søknad om et forlenget liv! Egentlig burde vi jo juble! Men jeg blir mest frustrert: Nå hadde jeg liksom kvinnet meg opp til en avlivning. Og jeg vet jo at den uansett er nær forestående. Men jeg kan jo ikke ta livet av et fornøyd og veltilpasset dyr, som fungerer helt greit. Huff........Vanskelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar