mandag 4. januar 2010

Så var det over........

Så var høytiden definitivt over. Egentlig er det riktig godt med litt "hverdag" igjen. Jeg koser meg nesten like mye med å rydde bort julepynten som jeg gjorde med å finne den frem!  Både julaften, romjulen og nyttårsaften har vært stille, rolig og hyggelig - akkurat som det skal være. Nå skal nyttårsforsettene følges opp, huset skal "avpyntes" og ryddes, og det nye året skal tas imot med takknemlighet og forventning. 

Motto for 2010, som oppsummerer alle nyttårsforsetter: "Life is not a problem to be solved, but a mystery to be lived"!

Riktig godt nytt år til alle som følger med på skribleriene mine her på bloggen!



Her er bordet dekket til nyttårsmiddag. Mammas filtstjerner, laget for å dekke over flekker og søl på hvit juleduk, er fortsatt aktivt og flittig i bruk!




Under mottoet "Yes, We Can!" laget jeg snøengel i hagen 1. nyttårsdag - iført varmedress fra  Felleskjøpet og Cherrox'er fra OBS.........




Denne romjulen har vært fantastisk vakker - et utrolig vinterlandskap!



Dypfrosset drivhus øverst til høyre i bildet....... Men om bare noen få måneder spirer og gror det igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar